vs

Επειδή τώρα τελευταία με έχει πιάσει μια νοσταλγία για το onionfava και το διαβαζω από την αρχή, θα βάλω σε επανάληψη ένα κείμενο που πολύ μου άρεσε:

ΧΘΕΣ VS ΣΗΜΕΡΑ

Κολωνάκι, χειμώνας 2001 ή 2002 (θα σας γελάσω…)

Είχαμε πάει για ποτό εγώ, η Ν., η Μ., και ο Δ. στο Rock & Roll. Μας είχε πάει, η Ν. που ήταν μεσα στα κόλπα, (εμείς βλαχαδερά, στάνταρ). Είχα βάλει το ξεκωλέ και βουρ για μόστρα. Συγκεκριμένα φόραγα ένα κόκκινο δερμάτινο μπλουζάκι που μου είχε φέρει η ξαδέρφη μου δώρο (για να σε δω, θα το θυμηθείς?) και τζιν. Ο Δ., ο οποίος είναι ο καλύτερος χορευτής που εχω χορέψει ποτέ -βασικά δεν εχω χορέψει με άλλον, αλλά για μένα είναι ο καλύτερος- δεν κρατιότανε καθόλου. Και εμάς τα ‘θελε ο κώλος μας φυσικά, και έγινε της μουρλής. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι είχαμε γίνει το θέαμα της βραδιάς, καθώς ο Δ. μας έκανε τις πιο απίστευτες φιγουρες, που οσο ζω δεν θα ξεχάσω!

Έπιανε την μία, περίμενε η άλλη… Όταν έπιασε εμένα, θυμάμαι μου είπε, άσε το σώμα σου ελεύθερο… Είχα άλλη επιλογή? Με σηκώνει ψηλά -(50 κιλά εγω τότε)- τυλίγω τα πόδια μου στη μέση του, με πιάνει από την μέση, πέφτω εγώ πίσω και δώστου. Μία δεξια μία αριστερά, πηγαινα, ερχόμουνα, πήγαινα, ερχόμουνα, σαν εκκρεμές. Έβλεπα ένα σωρό κεφάλια ανάποδα, όλο το αίμα είχα ανέβει στο δικό μου το κεφάλι και όμως, ήταν απίστευτα τέλεια… Μόλις με άφησε γύριζαν όλα, μετά τράβηξε στο καπάκι την Ν. και την έκανε εκκρεμες και αυτήν. Θέλω πάλι, φωναζα εγώ, χαμός.

Κάποια στιγμή μας την πέσανε μια παρέα πλουτέ και μουρέ, δύο σε ένα (κολωνάκι δεν θέλαμε?). Ένας από αυτούς μου λέει:

– Κάνουμε ένα πάρτυ αύριο, έρχεστε?

Τινάζω εγώ το μαλλί, παίρνω το γκομενέ μου και ρωτώ φυσώντας τον καπνό στο ταβάνι, κλασσικά..

– Α ναι? Που?

– Στην Πολιτεία

– Α που είναι? δεν το ξέρω…

……………………………………

Σπίτι μου, χειμώνας 2007, προχθές

Τηλεφωνική συνδιάλεξη με ξάδερφο που γιόρταζε

– Χρόνια πολλάαααα!!! (……. ) Τι κάνεις βρε, χαθηκαμε, που θα πάτε το βράδυ?

– Στην Άνοιξη

– Έλα βρε, σιγά! Στις γιορτές θα βρεθούμε, άκου την Άνοιξη!

– Όχι βρε, θα πάμε στην Άνοιξη, εννοούσα, θα έρθετε?

– Α μπαράκι? Δεν το ξέρω, που?

———-

Δεν αλλάζει μάνα μου ο άνθρωπος! Δεν!

υγ. Το ποστ αφιερωμένο στον Πασκάλ και την “Γυναίκα Εκκρεμες”, κείμενο που έγραψε στο νέο περιοδικό της Καθημερινής

υγ. Αν υπάρχουν και άλλα μπαράκια σαν την Πολιτεία και την Άνοιξη, παρακαλώ να μου τα πείτε, να σταματησω να γινομαι ρόμπα ε?

υγ. Η Πολιτεία και η Άνοιξη είναι περιοχές τύπου Εκάλη (προς τυχόν ομοιοπαθούντες)

////////////////////////////////////////

_

_

Αν και σε επανάληψη, θα το αφιερώσω στον Καρτέσιο

(τωρα που το σκεφτομαι μηπως να κανω ενα vs του onionfava με το favas? χμ… not bad)

11 σκέψεις σχετικά με το “vs

  1. Κουμπαρούλα μου γλυκειά! Με την Άνοιξη την έχω πατήσει κι εγώ… Μιλάμε όταν έγινε το σκηνικό πρέπει να χάρισα πολλά κιλά γέλιου στην παρέα! Την καλημέρα μου.
    φιλί.

  2. Η φάβα σκέτη είναι πιο δυνατή από ποτέ και δεν έχει ανάγκη κανένα πισωγύρισμα! Ζήτωωω!

    Οσο για τις καφετέριες στην Ανοιξη και τους Θρακομακεδόνες ένα θα σου πω. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΝ χαχαχαχα (ούτε ξέρω πού πέφτουν)

  3. λολ! Την πολιτεία την είχα ακουστά αλλά την Άνοιξη… μόνο σαν εποχή.. λολολ! Και μαμώ τις απαντήσεις έδωσες όμως!

  4. Ανεπανάληπτη, λοιπόν! Μη μασάς πάντως, πολλοί κάνουμε τις χαζομάρες μας. Σκέψου ότι αν δεν τις είχες κάνει όμως, δε θα τις θυμόσουν τώρα να γελάς!
    Τα φιλιά μου!!!

  5. Ο mad με κάλυψε! Εκτός τούτου ήρθα να σ’ ευχαριστήσω για την παρουσία σου, στην επέτειό μου. Μάααααααααααατς

  6. φαβα, τοπες και τοκανες!!
    ειπες θα κανεις καναλι και μας πεθανες στις επαναληψεις!!
    φαντασου να το ξεκινησεις και κανονικα!!
    μεχρι και εξετασεις θα μας βαζεις!!
    (και θα προσεχεις και να μην αντιγραφουμε 😛 )

  7. Ναιιιι…ναιιι…το θυμάμαι το ποστ με τον τρελό χορό, το μπλουζάκι και τα 50 τότε, κιλα…

    Καλή σου εβδομάδα

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. κοίτα.. δε θες να αρχίσω να λέω εγώ τα δικά μου γιατί έχω γίνει τόσο ρόμπα που παραπέρα δεν πάει.. και όχι μόνο σε πανελλήνιο επίπεδο.. αλλά και πανευρωπαϊκά….
    2 γκάφες δεν είναι τίποτα.. άκου με… 😉 :D:D:D

  9. xaxa.. εγώ είμαι στη δάφνη.. όχι το φύλο που βάζουμε στις φακές..:):)
    καληνυχτούδια:):)

  10. @ Kουλπα θα το έχω υπόψη μου,:P κισ κισ
    @ Αλιενλοβερ πες, ψοφάω να μάθω! (φαντάζομαι τύπου: σκυλί πιλ πουλ – ατάκα μάνας μου, πιλ πουλ=πανακρίβου εστιατοριο, χαχα)
    @ Γλαρένια, εμ ξεχνούνται τέτοιες γκάφες, χαχα 🙂 φιλακια!
    @ Μούργε φαντάσου να μπει και κανονικά το καλοκαίρι, ουυυυυ 😀
    @ If 🙂
    @ Ζουζούνα εγω ευχαριστω 😉
    @ Kitsmits πράγματι αυτά είναι τα καλύτερα, φιλι!
    @ Ηφαιστίωνα αλήθεια, δεν είμαι μόνο εγώ? Αχ, τι καλά! 🙂
    @ Μαντ, συμφωνω! 🙂
    @ Παλαβέ δεν έχω καμία αμφιβολία 😛

Σχολιάστε