Φιν

painter_avatar_by_lcibos
Ειμαι ψυχακιας με το φινιρισμα…

Ειναι 5 το πρωι. Κατάλαβες.

Δεν θα τελειωσω ποτέ.

Ειμαι ψυχακιας με το φινιρισμα. Τέλος.

Ωχ θε μου…

6 σκέψεις σχετικά με το “Φιν

  1. Για κανένα μερεμετάκι εδώ είμαστε!
    Εγώ που τρελλένομαι όταν ανακαλύπτω λεπτομέρειες σε μια κατασκευή, ακόμα και αν είναι κρυμμένες, τι να πω…
    Το κάνεις με κέφι και αυτό είναι σπουδαίο!!!!! Απόλαυσέτο. Τέλος.

  2. xaxaxa ομοιοπαθής.. αλλά έκανα ομοιοπαθητική κατά μιά έννοια.. όταν απο το πότε τελικά τελείωνα μια δουλειά.. και το πόσες πια ώρες θα παιδευόμουν με κάτι.. εξαρτιόταν αν θα κατάφερνα να φάω εκείνη τη μέρα.. έβαλα λίγο.. (όχι αρκετό για να φάω καλά).. νερό στο κρασί μου:):)
    καλησπερούδια:):)

  3. άντε μανούλα μου… τελειωνέ το πια! εσκασα λεμε.
    φιλακιααααα

    θα ειμαι Αθηνα 10 μερες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Ερωτηση κρίσεως…τι είναι το φινάρισμα????:)

  5. κι εγώ στις πέντε ξύπνια!
    δεν επαιρνες κανα τηλεφωνο να αναλύσουμε τα εσώψυχα μας; 😀

    φιλιά μικρό!

  6. @ Marilena χαχα, που να το ξερα! Πω πω με χαλαει πολυ το ξενυχτι τελικα, χεσε μεσα.. Φιλακιααα
    @ Γλαυκη οταν φτιαχνεις κατι χειροποιητο, το τελειωμα του, οι λεπτομερειες για να γινει οσο πιο τζαμι γινεται 😉
    @ Ρε Μελισσουλα, με εχεις καρααγχωσει! Θα βαλω τα κλαμματα! Ουαααα!! (θα βρεθουμεεεεε) 😛
    @ Κουλπα ποσο χαιρομαι που με καταλαβαινει καποιος… ουφ!
    @ Μαρκονι, το αγαπαω αυτο το σχολιο, Τελος. 😀

Σχολιάστε