γιαλα γιαλομ

irvin-yalom-credit-reid-yalom

Η μαμα μου ειχε κανονισει να παει στο μεγαρο να ακουσει τον Γιαλομ, περιμενε 2 ωρες απεξω και τελικα δεν τους βαλανε. Πολυ εξυπνο να βαλει το μεγαρο ελευθερη εισοδο, μπραβο, πολυ εξυπνο. Αχ βρε μάμι, μη στεναχωριεσαι θα σε βαλω στον καναπε μου και θα σου κανω  ψυχοθεραπεια, θα στα μαθω ολα τα κολπακια να βλεπεις τη ζωη με άλλο ματι. Αν και εσυ συγκεκριμενα ξερεις πολυ περισσοτερα με τοσα που εχεις περασει…

Εγω αυτο που δεν καταλαβαινω είναι το εξης παρακατω. Αφου τοσος κόσμος στην Ελλαδα, διψαει να βρει λυσεις και βοηθεια για τα προβληματα του, γιατι δεν παει να κανει 5-6 συνεδριες με ενα ψυχοθεραπευτη να του βαλει σε κουτακια τις σκεψεις του, αλλα καθεται και διαβαζει τα τεραστια βιβλια του Γιαλομ, στηνεται εξω απο το μεγαρο (εγινε της ποπης μου ειπε η μαδερ, λαοθαλασσα) να ακουσει 5 πραγματα που θα του ανοιξουν το κεφαλι και την ψυχη και με το που δει ψυχιατρο στη τηλεοραση καθεται με τα ματια γαριδες και με τα αυτια παπουτσια να μη χασει ουτε λέξη.

Αλλα συγνωμη, ξεχασα… Θα ηταν μεγιστη ξεφτιλα κατι τετοιο, ναι ναι. σαφως. μεγαλες ρομπες οι αμερικανοι που ολοι εχουνε τον μεντορα τους, μεγαλες…

(μαμ δεν τα λεω για σενα αυτα, γενικη διαπιστωση κανω, νταξ? α.)

απο τους αγαπημενους μου αμανεδες-τσιφτετελια… κουνιεμαι τωρα κουνιεμαι 😛

(αλλα για καποιο λογο που δεν ξερω, το λεω γιαλα γιαλα)

ps. με αυτα και με κεινα μερακλωσα, που σαι ρε πατερα με το μπουζουκι σου! αυτα ειναι…

ξεφυγε το ποστ, παρτε και το αγαπημενο χαρικλακι σε ελληνικα κ τουρκικα μαζι

ετσιιιι…

10 σκέψεις σχετικά με το “γιαλα γιαλομ

  1. Εγώ μπορώ να’ρχομαι σε σένα για ψυχοθεραπεία; Και σκάψε όσο βαθιά θες! Ε φανταστική φάβα;

  2. Kitsomitse 😆 😆

    Φάβα μου, όλα για το τι θα πει ο κόσμος γμτ.Ευτυχώς εμείς οι βλόγερς αλληλοψυχαναλυόμαστε (ελαφρώς)! 😉

  3. ε, δεν είναι και τόσο εύκολο. αν ήταν να έβαζες σε κουτάκια τις σκέψεις σου σε 6 συνδρίες θα πήγαινα και εγώ! 🙂

    άσε που στοιχίζει το θεό! οι καλοί είναι πανάκριβοι, οι υπόλοιποι που είναι φτηνοί δεν σε βοηθούν ούτε σε 100 χρόνια.

  4. @ Φλονς ειναι τοσο μυθος αυτο, πιστεψε με… Το χω ψαξει πααααρα πολυ το θεμα. Υπαρχουν «διασημοι» γιατροι που δεν σε βοηθουν και ειναι και πανακριβοι και υπαρχουν και γιατροι με παρα πολλες σπουδες και και και, που σε βοηθουν χωρις να πληρωσεις μια περιουσια.
    (ας πουμε στο Πολυδυναμο Κεντρο Καλλιθεας γινεται πολυ καλη δουλεια)
    Οσο για τις 6 συνεδριες το ειπα σε συγκριση με το να μην κανεις τπτ, κανε τλχ λιγες συνεδριες να παρεις μια γραμμη ρε παιδι μου. Κοψε για λιγο τα ντιζελακια και κανε κατι για σενα.. (οχι εσυ, γενικα το λεω)

  5. @ Ρενατα ε καλα αυτο εννοειται! 😉
    @ Kitse hahaha, ε δεν παιζεσαι! 😛 Λοιπον παω να παρωτο φτυαρι…

  6. Φαβούλα μου καλή, τις τελευταίες ημέρες έχουμε όλοι ξεφύγει…..ας όψεται το καταραμένο γκρι σύννεφο…

    Αλα γιάλα. λοιπον…και όπου φτάσει…
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. δεν μου αρεσει ο Γιαλομ καθολου. ναι στην αληθινη ψυχοθεραπεια!

  8. @ melissoula δεν εχω διαβασει ακομα, το πιστευεις? (φοβαμαι μη παθω overdose 😉 )
    @ glarenia ωχ ρε γμτ ναι, ποτε θα φυγειιιιι? αχ… καλοκαιρι να στανιαρουμε κ γρηγορα! 😉

  9. Για την μαμά, να ψάξεις το Annem, της Candan Ercetin 🙂

Σχολιάστε